Trustpilot
På rea
(8) recensioner

Ångugn - 25 L - 2100 W - Silver

3 790,00 kr 4 090,00 kr
Priset är inkl. 25% moms.

Artikel: EX10011825

|

Modell: RC-SOQ3

Lågprisgaranti
Priset är inkl. 25% moms.

Leverans ca. fredag 26 april
Utmärkande egenskaper
  • Hälsosamt – laga rätter skonsamt med vattenånga
  • Flexibel – förutom ångning finns andra funktioner som konvektion, grillning, avfrostning eller tillagning
  • Varm – precis tillagning med upp till 220 °C
  • Exakt – ställ in exakta tillagningstider från 0 - 180 minuter med timern
  • Översiktlig – pekplatta med LED-display för enkel användning
Säkra betalningsmetoder
Leveransinformation
Retur och garanti

PRODUKTBESKRIVNING

TEKNISKA DETALJER

VANLIGA FRÅGOR

Betyg och recensioner


4.0

Baserat på 8 recensioner

Sortera efter :

för 8 månader sedan Publicerad på Expondo Poland

Ugnen är jättebra

Hej, jag rekommenderar den här ugnen, jag har använt den i några månader, det är en fantastisk enhet

Visa den ursprungliga recensionen

förra månaden Publicerad på Expondo Poland

Miniugn

Kaminen är gjord av bra kvalitet, enkel och trevlig att använda. Pekplattan är trevlig och lätt att använda, svarar på lätta beröringar, och har program som gör den enklare att använda. Vattentanken är liten, men den räcker till långkok och många gånger. Den arbetar tyst på signaler, samlar vatten i botten och räcker till två tankar. Mini varmluftsugnen kan vara svag, men den gör sitt jobb väldigt bra. Jag rekommenderar det, priset är bra och produkten är också bra

Visa den ursprungliga recensionen

för 7 månader sedan Publicerad på Expondo United Kingdom

bra produkt

Jag gillar ugnen, bra kvalitet och bra utseende

Visa den ursprungliga recensionen

i fjol Publicerad på Expondo Germany

5 månaders drift, 3,5 månaders reparation

Jag köpte ångugnen från Expondo GmbH förra året, som verkade hålla hög kvalitet och inte heller var direkt billig. Jag måste säga en sak: så länge ugnen fungerar är det en stor sak - tyvärr varade inte glädjen länge: efter bara 5 månader gav enheten upp (kortslutning). Så jag ansökte om reparation, enheten hämtades, reparerades och inom 3 veckor fick jag tillbaka den. Den dåliga överraskningen kom när jag packade upp: när jag tog bort de sista lagren av bubbelplast låg ugnsluckans glasinsats framför mig i tusentals små glassplitter! Tydligen föll enheten på golvet, vare sig det var under transport eller på reparationsavdelningen, jag vet inte. Jag fick reda på att det inte var jag utan avsändaren (Expondo) som fick anmäla skadan till pakettjänstleverantören. Expondo hade dock inget intresse av detta. Först fanns det några kreativa och meningslösa förslag: de skulle skicka mig en ny dörr, som jag sedan kunde installera själv (Hallå??? De små glasskärvorna hade till och med trängt in genom skårorna in i enhetens insida!) eller kunde Jag använder den skrymmande ((även väldigt tung på 18 kg) tar enheten till en paketbutik. Jag vägrade båda och till slut hämtades enheten för vidare reparation (nr 2). Den här gången tog det ganska lång tid. På frågan sa de att reparationsavdelningen inte visste vad de skulle göra (Hallå?? Jag hade redan skickat en utförlig beskrivning av skadan via e-post, och min utskrift av beskrivningen av skadan inklusive utskrivna bilder fanns också med i paket!). Saker och ting blev ännu mer bisarr två veckor senare: enheten hade nu reparerats, men processen kunde inte hittas i systemet. Det tog några fler e-postmeddelanden för enheten att äntligen komma tillbaka från reparation #2. Ja, glasdörren hade bytts ut, MEN: Apparaten kom – för andra gången! – i mycket sämre skick än före reparationen: Det första vi märkte var att vattenuppsamlingsbrickan hade en lång spricka och ett hörn var avbrutet. Dessutom stängde det inte längre ordentligt eftersom ångutloppsmunstycket – som troligen var felaktigt monterat – var i vägen. Nu hängde den trasiga vattenuppsamlingsbrickan ner till vänster. Vidare var alla fyra fötterna monterade så snett och snett att hela enheten tippade (framfötterna rörde nästan inte längre golvet). Den (tidigare helt intakta) bottenplattan hade ersatts av en gammal och helt bucklig bottenplatta (tre tydliga och stora bucklor). Allt som allt: istället för reparationer, egendomsskador! Hela detta scenario har redan dragit ut på tiden i 3 månader (!) Efter dessa två misslyckade reparationer (om man ens kunde tala om reparationer i det förra fallet!) krävde jag återbetalning av köpeskillingen. Återigen sa de till mig till en början att jag skulle skicka in enheten själv, att de skulle kontrollera den på reparationsavdelningen och sedan skicka mig en kostnadsuppskattning (Hallå??? För skador, som denna gång var perfekt orsakade av Expondo-teknikerna? ??). Det tog några mer energiska e-postmeddelanden innan enheten äntligen hämtades (för tredje gången!). Sedan blev det oändliga mejl-"diskussioner" med de olika (ständigt föränderliga) tjänstemännen tills jag (efter 3,5 månader utan ugn!) äntligen fick tillbaka köpeskillingen - men efter avdrag för den lilla bonus som jag hade fått för allt besvär hade fått . SLUTSATS: Jag är glad att jag åtminstone har pengarna tillbaka och inte längre behöver använda Expondos "reparations"-tjänst... Jag köpte ångugnen från Expondo förra året, som verkade hålla hög kvalitet och inte var precis billigt antingen GmbH köpt. Jag måste säga en sak: så länge ugnen fungerar är det en stor sak - tyvärr varade inte glädjen länge: efter bara 5 månader gav enheten upp (kortslutning). Så jag ansökte om reparation, enheten hämtades, reparerades och inom 3 veckor fick jag tillbaka den. Den dåliga överraskningen kom när jag packade upp: när jag tog bort de sista lagren av bubbelplast låg ugnsluckans glasinsats framför mig i tusentals små glassplitter! Tydligen föll enheten på golvet, vare sig det var under transport eller på reparationsavdelningen, jag vet inte. Jag fick reda på att det inte var jag utan avsändaren (Expondo) som fick anmäla skadan till pakettjänstleverantören. Expondo hade dock inget intresse av detta. Först fanns det några kreativa och meningslösa förslag: de skulle skicka mig en ny dörr, som jag sedan kunde installera själv (Hallå??? De små glasskärvorna hade till och med trängt in genom skårorna in i enhetens insida!) eller kunde Jag använder den skrymmande ((även väldigt tung på 18 kg) tar enheten till en paketbutik. Jag vägrade båda och till slut hämtades enheten för vidare reparation (nr 2). Den här gången tog det ganska lång tid. På frågan sa de att reparationsavdelningen inte visste vad de skulle göra (Hallå?? Jag hade redan skickat en utförlig beskrivning av skadan via e-post, och min utskrift av beskrivningen av skadan inklusive utskrivna bilder fanns också med i paket!). Saker och ting blev ännu mer bisarr två veckor senare: enheten hade nu reparerats, men processen kunde inte hittas i systemet. Det tog några fler e-postmeddelanden för enheten att äntligen komma tillbaka från reparation #2. Ja, glasdörren hade bytts ut, MEN: Apparaten kom – för andra gången! – i mycket sämre skick än före reparationen: Det första vi märkte var att vattenuppsamlingsbrickan hade en lång spricka och ett hörn var avbrutet. Dessutom stängde det inte längre ordentligt eftersom ångutloppsmunstycket – som troligen var felaktigt monterat – var i vägen. Nu hängde den trasiga vattenuppsamlingsbrickan ner till vänster. Vidare var alla fyra fötterna monterade så snett och snett att hela enheten tippade (framfötterna rörde nästan inte längre golvet). Den (tidigare helt intakta) bottenplattan hade ersatts av en gammal och helt bucklig bottenplatta (tre tydliga och stora bucklor). Allt som allt: istället för reparationer, egendomsskador! Hela detta scenario har redan dragit ut på tiden i 3 månader (!) Efter dessa två misslyckade reparationer (om man ens kunde tala om reparationer i det förra fallet!) krävde jag återbetalning av köpeskillingen. Återigen sa de till mig till en början att jag skulle skicka in enheten själv, att de skulle kontrollera den på reparationsavdelningen och sedan skicka mig en kostnadsuppskattning (Hallå??? För skador, som denna gång var perfekt orsakade av Expondo-teknikerna? ??). Det tog några mer energiska e-postmeddelanden innan enheten äntligen hämtades (för tredje gången!). Sedan blev det oändliga mejl-"diskussioner" med de olika (ständigt föränderliga) tjänstemännen tills jag (efter 3,5 månader utan ugn!) äntligen fick tillbaka köpeskillingen - men efter avdrag för den lilla bonus som jag hade fått för allt besvär hade fått . SLUTSATS: Jag är glad att jag åtminstone har pengarna tillbaka och inte längre behöver använda Expondos "reparations"-tjänst... Ingen stjärna från mig!

Svar från

Tack för din feedback. Ditt meddelande hjälpte inte bara till att lösa ditt problem. Det hjälper också till att kontinuerligt förbättra vår service. Nu vet vi hur vi ska undvika felet i framtiden. Så tack så mycket – vi visste att vi kunde göra det tillsammans.
Visa den ursprungliga recensionen

i fjol Publicerad på ManoMano France

produkten är mycket bra, men den saknar en förklaringsbroschyr för att starta upp och använda symbolerna

Visa den ursprungliga recensionen

för 9 månader sedan Publicerad på Expondo Germany

perfekt för att baka bröd

Jag köpte ångbåten för att baka bröd och laga grönsaker och jag blev inte besviken. Lätt att använda och ångbåtsfunktionen fungerar utmärkt.

Visa den ursprungliga recensionen

för 4 månader sedan Publicerad på Expondo France

Son stridig

Jag beställde nyligen den kombinerade ångugnen. Ugnen är väldigt bra men jag har ett stort problem med denna ugn som ger ett gällt ljud konstant under inställningen. Jag ringde kundtjänst för att rapportera detta besvär och de bad mig skicka en video till dem, vilket jag just har gjort. Jag väntar på svar. FYI, när jag justerar temperaturen eller tiden hörs det gälla pipet kontinuerligt. Jag vet inte om detta kontinuerliga gälla ringljud är normalt när jag ställer in temperatur och tid och om det går att sänka eller neutralisera det. Jag tar hand om ett barn då och då och den här "ringen" väcker honom från tuppluren. Dessutom har jag en liten hund som får panikattacker när han hör detta ljud. Vilket jag förstår eftersom det är på gränsen uthärdligt för mig. Verkligen synd för de 2 stjärnorna för om det inte hade funnits det här ringsignalsproblemet under justeringen, skulle jag gärna ha gett den 5 stjärnor.

Visa den ursprungliga recensionen

i fjol Publicerad på Expondo Poland

2

Mycket obekväm och svag spis

Svar från

Hej! Tack för att du uppmärksammade oss på dina problem med din ångugn. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär. Vi vidtog omedelbara åtgärder för att lösa dina problem och erbjöd en partiell återbetalning med möjlighet att behålla produkten eller en full återbetalning om produkten returnerades till oss. Din feedback kommer att hjälpa oss att förbättra och om vi kan hjälpa dig ytterligare, vänligen meddela oss

Hos oss

är du i goda händer!

Genom vår stora expertis och målsättningen att erbjuda toppkvalitet samtidigt som du sparar pengar utvecklar vi våra egna, starka märken med hållbar design, ”Made in Germany”. Med fler än 1.000.000 nöjda kunder jobbar vi hela tiden på nya sätt att kunna uppfylla våra kunders individuella önskningar och krav.

Med förtroende från experter över hela världen
mer än 16 års erfarenhet
inom e-handel
3 MILJONER
kunder har köpt våra produkter